ОПЛАТА ТОВАРУ

1) Для стандартної доставки у зручне відділення Нової Пошти – ми не вимагаємо передоплати*: покупець може оплатити покупку в момент отримання замовлення у відділенні Нової пошти тими способами, які пропонує перевізник (готівкою або карткою).

Також можете сплатити за свою покупку банківською карткою – посилання на сторінку оплати буде надіслано Вам менеджером після підтвердження Вашого замовлення.

Або ж Ви можете оплатити покупку банківським переказом – якщо Ви хочете оплатити покупку через свій Інтернет банк, повідомте нам про це і ми надішлемо Вам рахунок із всіма необхідними реквізитами.
Зручним способом оплати є також використання сервісу он-лайн платежів LiqPay

2) У випадку адресної доставки та доставки у поштомати – така доставка здійснюється на умовах передоплати. В такому випадку, після підтвердження замовлення ми надішлемо Покупцю посилання на сторінку оплати банківською карткою.

ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ
Ви маєте право на повернення товару, який не використовувася, протягом 14 днів з моменту його доставки. Якщо Ви не повернули товар протягом цього терміну, а також, якщо товар був у використанні – повернення не зможе бути оформленим. Товар повинен повертатись разом із своєю оригінальною упаковкою. Якщо товар, який Ви хочете повернути продавався як набір / комплект із декількох товарів, повернення буде оформлене лише в випадку повернення всього комплекту / набору. Перелік товарів, які не підлягають поверненню визначено Законом “Про захист прав споживачів”.

Якщо товар, що підлягає поверненню, Вам не підійшов, зателефонуйте Вам і ми оформимо повернення.

Після оформлення, товар, що не підійшов, потрібно надіслати нам – ми надамо дані (№ відділення Нової пошти) для доставки.

Відправлення товару, що не підійшов, відбувається за рахунок Покупця. Для оформлення повернення коштів за товар, що не підійшов, Ви повинні докласти у посилку товарний чек. Повернення коштів за товар, що не підійшов, відбуватиметься безготівково. Оплата комісії за переказ повернення – за Ваш кошт.

Будь-які зміни до умов та правил доставки, оплати та повернення товару можуть бути змінені та набувають чинності в момент їх публікації на цьому веб-сайті. Переглядайте цей розділ час від часу.

* Якщо Покупець хоче відкладену доставку – товар може бути відкладеним не більш, ніж на один робочий день. На довший термін відкладення відправлення можливе за умови повної оплати замовлення. Якщо ж Покупець хоче отримати свою неоплачену покупку через більший проміжок часу (наприклад, через тиждень, місяць, в наступному році) – товар буде повернутий у продаж, замовлення буде переведене у статус скасованого – його поновлення в потрібну дату відбудеться за повідомленням / дзвінком від Покупця лише за умови наявності обраного товару.

** Якщо Покупець в попередніх замовленнях не з’являвся у відділення Нової Пошти для перегляду / отримання замовлення, наступні покупки відправлятимуться лише на умові передоплати (оплати замовлення банківською карткою або банківським переказом ДО передачі на доставку). Доставка у поштомати Нової Пошти відбувається на умові передоплати (оплати замовлення банківською карткою або банківським переказом ДО передачі на доставку).